Ridhuset igår!

Igår åkte jag ju till ridhuset och red med Frida :D det var kul som vanligt! Gossen kändes lite seg och trött, men vid den här tiden varenda år så är han seg just innan pälsfällning och så. Men han skötte sig ändå bra :) spinnen gjorde han mycket bättre också, speciellt efter att jag sa till han på skarpen en gång när han slarvade ;) regnet öste ner och när jag kom tillbaka till stall Petit så frös jag jätte mycket. Det här regnet och kylan får ge sig nu!!! Tyvärr så glömde jag telefonen i bilen igår också så jag kunde varken filma eller ta kort, attans!

 

Idag får Goss vila. Jag jobbar 17-00.30 idag och jobbar 12-19.30 imorgon, men tänkte vara hurtig och åka o rida innan jobbet imorgon. Då blir det nog några galoppvändor på grusvägen tänkte jag (:

 

Nu ska jag hem och laga mat så jag är mätt och go innan jobbet ;)

 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback