Från lördagen

Jag vet inte varför jag är så dålig på att blogga nu. Kanske för att allt känns rätt grått och tråkigt. Jag har blivit en sån som tänker "jag gör det sen" men det blir ändå inte av. Skäms på mig!!

 

I lördags hade jag iallafall en sjukt härlig dag i stallet. Det började med att jag kom till ett färdigmockat stall ;) alltid lika skönt! Jag började med att rida ut på Cayenne ensam. Tog en väg hon aldrig gått förut och det gick jätte bra! Skrittade bara och hon trampade på i god takt!

 

Etter det skulle jag ha tagit några galoppvändor på grusvägen med Goss, men när jag skrittade fram honom bestämde jag mig för att rida ut på honom också! Tog en tur genom lagmansholm och långtravadr några sträckor. Även han skötte sig exemplariskt :D

 

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback