Alla hjärtans dag

Jahaja, igår var det ju Valentines day. Dagen där alla umgås med sin partner och gosar, äter god mat och gullar hela dagen. Hjärtan hit och hjärtan dit. Som den singel jag är så var ju inte jag en av dessa människor. Är jag bitter över det? Näääää. Inte direkt faktiskt. Jag fick spenderat denna dag med arbete i 7,5 timmar, och sen film och godis med min bästa vän Jill. Så jag är inte bitter. Det var en jätte härlig dag ändå :)

 

Men idag efter jobbet så ska jag ge en fin kille ett hjärta. Killen som alltid lyssnar, finns där och bär runt mig på sin rygg. Nämligen min fina Gosse. Han säger inte mycket, tystlåten som få, men han är min för evigt :) har man ingen pojkvän så finns det alltid en häst att köpa hjärtan till!

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback