Vad händer då?

Nämen läget då? Det var längesen jag skrev nu. Antagligen för att det inte händer så mycket på hästfronten. Jag gör allt det vanliga utom att rida. Köper pellets och foder, mockar bajs och fixar stallet. Borstar med jämna mellanrum och gosar med de två pållarna. Agnes red Goss i lördags och Cayenne var med på banan. Men nä gott folk, mycket mer än så är det inte. Vädret är skit tycker jag men vad förväntar man sig den här årstiden. Broddar är inköpta men har inte behövt använda de än eftersom det mest regnar än så länge. 
 
 
Statusen på hästarna just nu är att de ser ut som två håriga connemaraponnyer ;) vinterpälsen växer och Gossen börjar få skägg! Haha.. 
 
 
Gossen har dessutom tappat en framsko. Cayenne har jag ju slagit på tappsko på nu några gånger med lite hjälp utav Roger, men Gossen vågar jag inte eftersom han har så lite yta att spika på och är svårskodd. Men hovslagaren kommer om någon vecka så han får vara utan så länge :) han rids ju inte nu direkt ändå ;) 
 
 
Vill ni veta en sak? Jag saknar sommaren!! Här kommer lite gamla bilder ifrån soliga tider :D 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback