Hallå, glad tjej här!

Hej allihopa! 
 
Hoppas alla har haft en underbar jul!! :D min har varit underbar trots att det var många ställen att åka till så var det en lugn och skön jul. Mycket god mat och trevligt sällskap :D 
 
 
Har fått en massa bra grejer. Presentkort på klippning, MichaelKors-plånbok, mysdress och en massa annat. Nåt som var otroligt bra var att jag fick pengar till en kamera som jag länge velat köpa :) främst för att kunna fota hästarna ordenligt och få bättre kvalité. Fick tillräckligt mycket jul- och födelsedagspengar så jag kunde köpa mig en systemkamera :D Yeeey!! Har beställt den nu så jag får den om någon vecka. Sjukt glad över det, fast det kommer nog ta mig en stund att lära mig eftersom jag är väldigt oteknisk :P 
 
Imorgon tänkte jag faktiskt för första gången på väldigt länge ta mig en liten ridtur på Goss. Han har vilat i knappt två månader och ridsuget biter i sig nu! Blir isåfall en liten uteritt bara :) 
 
 
Snart ska jag dra och jobba, känner mig taggad för det.... :O 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback