Dagen igår!

Dagen igår gick jätte bra! Gossen skötte sig exemplariskt under resan och på plats :)  celinas häst hade tyvärr tappat en sko och hon hade skadat foten så jag fick rida ensam men hade sällskap av Celina under hela ritten iallafall :) sadeln jag provade är en Billy Cook PRO reiner. Superskön sadel och jätte fin! Har haft en sån innan till Goss men det var en mindre storlek så den fick jag sälja. Den här däremot låg faktiskt bra. Kunde inte ta något beslut direkt, men jag ska åka dit och prova den igen nästa vecka :D och då blir det ju träning igen så det är alltid nyttigt! 
 
 
Ingen blir gladare än Cayenne när hon får tillbaka sin Gosse i hagen igen :) 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback