Allt går åt skogen!

Förlåt för att jag vart så sjukt dålig på att blogga det sista, men jag har vart på så sjukt dåligt humör. Gossen skoddes i måndags och igår (tisdag) när jag skulle rida så var han väldigt halt på höger fram. Blev så jäkla ledsen. Var så taggad för träning och på glatt humör men det gick upp i rök direkt. Ringde hovslagaren som sa åt mig att ta av skon så fort som möjligt. Det gjordes direkt men han är fortfarande halt på den hoven. Just den hoven har Goss haft väldiga problem med. Han är vinklad fel på den hoven plus att den är väldigt skör. Han hade plastats där i måndags eftersom han hade så mycket sprickor och det finns nästan ingen space för hovslagaren att sätta sömmarna i.

 

Allt går åt skogen för mig. Nog med att balltrampet sinkade mig, men nu har jag en häst som har boxvila och inte kan gå ordentligt. Varför har jag sån otur detta året??? Känns som att det bara vart motgångar hela tiden...

 

Jag är inte mest ledsen för att jag inte kan tävla som jag vill, utan för att det gör så ont i mig att se att Goss har ont. Har vart hos honom hela morgonen och han har ingen feber, äter och dricker som vanligt, men som sagt, vill helst inte stödja på ena frambenet.

 

Självklart är det superväder också, till råga på allt. Hallå Gud?!?! Det har regnat i flera veckor och nu när Ida vill träna men inte kan så ger du henne sol!!!!!!! Skit ner dig!

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback