Träningen hos Malin!

I fredags åkte jag till Malin Torstensson där de flesta i laget deltog i lite övningar och mönster :) det var härlig stämning, mycket folk och hästar! Gossen var lite tossig precis när vi kom och ville kika på allting men lugnade ner sig när jag började rida :)

 

Han skötte sig bra, var kanske något ofokuserad i vissa lägen och lite lat som alltid. Fick lite tips och råd om hur jag kunde göra saker bättre vilket var väldigt bra! En del små knep som man får kan hjälpa så himla mycket :D

 

Efter träningen åt vi god mat och då tittade också solen fram till allas stora lycka! Goss fick låna en hage som han fick gå i medan jag åt! Tanken var nog att vi skulle rida en gång till, men eftersom Cayenne var ensam hemma så bestämde jag mig för att åka hem igen :) jag hade verkligen jätte roligt och det var kul att träffa nytt folk och redan bekanta ;D

 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback