Träning i Fristad!

Vilken sjukt jäkla fantastisk dag jag har haft!

 

Började med shopping med Amanda på Allum. Inhandlade tre nya skor och vi åt en god lunch! Sedan tillbaka till kära Alingsås och kollade in "vimpeln". (Nya köpcentret) som jag inte hade hunnit spana in ännu ;)

 

Direkt till stallet efter det. Lastade Gossen och åkte på egen hand till Fristad och tränade med tre härliga tjejer :D vi var ett gott gäng som hjälpte varandra och jag hade jätte kul! Gossen var kanske något slarvig ibland men han skötte sig riktigt bra ändå tyckte jag :D

 

For tillbaka till lagmansholm med skrikande mage, och när Goss var fixad och inne i boxen ringer mamma och säger: "Det finns mat till dig här om du vill ha!" JAAAAAAA, sprang till huset och vräkte i mig potatisgratäng och lövbit! Sedan hem, duschade och la mig precis i sängen. Helt slut men totalt värt det! UNDERBAR DAG MED FULL RULLE, som jag vill ha det :D

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback