Onsdags!

Fick väldigt mycket gjort igår! Jobbade till fem och sen direkt till stallet :) började med att rida ut Gossen en sväng. Skrittade bara och vi var ute i knappt en timma. Jätte mysigt att ta en go tur i skogen bara han och jag :D

 

Sedan red jag Cayenne på banan. Hon gick bra men fipplar mycket med munnen så mamma skulle ringa tandläkaren nu i dagarna. Tror att det kan vara någon tand eller nåt som stör henne. Men jag var nöjd iallafall och inga dumheter från hennes sida idag så som stegringar ;) men pigg och glad var hon!

 

Idag ska jag rida Goss på banan efter jobbet' Nu jäklar är vi igång med träningen! Wiiiie

Förresten, våra höns har fått kycklingar! :D fick ingen jätte bra bild men dem är jätte söta! 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback