Fattade ingenting!

Igår var en dag jag inte vill minnas. Allting gick åt helvete. Gossen flippade totalt. Det var till och med så jag tänkte att nu kommer jag flyga av. Han var superpigg redan i början av passet. Kastade med huvudet och lyssnade inte alls. Regnet öste ner och det blåste massor, men det har han ju vart med om förut. Men det var omöjligt att få honom lugn. Visst, i slutet gick det bättre men långt ifrån bra. Han var inte sig lik överhuvudtaget. 

 

Så idag skulle jag rida igen. Var lite orolig att han skulle vara som igår. Men nä! Idag var han hur duktig som helst. Lyhörd, lugn och stabil. Inga tecken på galenskap alls. Han måste ha haft en speciell dag igår den lilla gossen. För idag var allt som vanligt. Jaja, ingen dag ska ju vara den andra lik ;) jag är glad iallafall över att han var så fin idag, the Goss is back!! Haha

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback