Börjar dra ihop sig!

Vilodagen för Goss den här veckan blev i onsdags eftersom han fick nya skor då. Så jag har legat i alla andra dagar och tränat på det mesta som vi ska tävla imorgon. Igår gick det inte riktigt lika bra som föregående dag eftersom han var lite väl pigg för att göra ett lugnt westernriding mönster. Man kan säga som så att han gjorde det hyfsat ;)

 

Ja det börjar dra ihop sig nu. Idag jobbar jag till fem och efter det får jag åka direkt till stallet och rida och fixa allting för imorgon. Han ska ju badas, bilen skall packas, sadel skall tvättas och massa smågrejer därtill! Men det ska bli kul, jag är taggad och har än så länge en go känsla i kroppen! :D

 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback