Besök av Angi!

Ja igår var Angelina med och besökte stall Petit :D hon red på Cayenne och jag på Goss. Vi börjar med Gossens insats. Jag tycker han var rätt trött och otaggad faktiskt. Seg rent ut sagt. Men han var väl trött den lilla gula ;) blev inte att jag tränade på något speciellt direkt utan red mest igenom honom. Ville inte trötta ut honom eftersom vi ska till Malin Torstensson idag och träna :)

 

Det gick jätte bra för Angelina och Cayenne. Jag tyckte hon red henne superbra och hon tyckte Cayenne var positiv, framåt och väldigt rolig att rida :D Härligt att se att Cayenne sköter sig så bra med tanke på att hon inte tränas så mycket just nu!

 

Nu ska Goss lastas så ska jag bege mig till gården i Bredared. Ska bli jätte kul :D

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback