Åt helvete!

Jag var så himla glad ett tag. Allt gick framåt och det flöt på så bra! Jag skulle vara med i westernallsvenskan och få tävla med härliga människor och få en massa nya erfarenheter. Så får jag ett brev hem... Att cellproverna jag tagit den senaste tiden visar att jag har förändringar och måste göra ett "ingrepp" och ta bort en bit av livmodertappen. Att de ska göra ingreppet stör mig inte jätte mycket, det som jag blir så sjukt ledsen över är att jag kommer missa två utan deltävlingarna i westernallsvenskan. Man får nämligen absolut inte rida på 4 veckor. Så de två tävlingarna jag såg mest fram emot kan jag inte vara med på. Som tur är har jag pratat med lagledaren och jag får ändå lov att vara med i de som inte infaller vid/eller precis efter ingreppet.. Men jag hade så gärna velat vara med på alla :( jävla kropp, jävla läkare, jävla liv alltså. 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback