Underbara måndag!

Oj vilken dag det har varit!

Jobbade till två, sedan direkt till stallet och möta hovslagaren. Med bägge hästarna skodda så var det bara att börja träna. Red Gossen först och han skötte sig bra. Var lite seg tyckte jag nog men han var la lite trött ;) tränade på galopp på rakspår och han har verkligen blivit bättre på det!

Efter det så red jag Cayenne. Och JISSES vad duktig hon var idag. Det går verkligen framåt hela tiden med den fina tösen. Hon flyttade bra för tryck och mina hjälper.
Jag har ju vant mig vid min goa valack men nu börjar det kännas bra att rida ett sto igen efter Petit. Det var längesen ;) visst, sto känns envisa och griniga ibland, men denna dam levererar verkligen!

Jag lägger ut en film på Cayenne om en liten stund. Den borde ni se :D

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback