Toppendag!

Oj vilken hästdag det har varit! 

I förmiddags var jag hemma hos Frida på en pratstund. Till min stora lycka så har hon rensat sin sadelkammare och gav mig en hel del grejer! 4 paddar, ett täcke och två träns fick jag av henne och jag blev superglad :D speciellt för ett av tränsen eftersom jag letat efter ett sånt länge men inte hittat det rätta. Så får jag ett i min hand bara sådär!!! Tack Frida, du är en ängel! :D 

Sedan åkte jag och hämtade Amanda eftersom hon skulle få rida Gossen idag. Vi skulle åka iväg och hämta hö så då skulle jag inte hinna rida, så hon fick göra det! Hade lite utkik ifrån stallet och hon gjorde ett jätte bra jobb :) western är främmande för henne men jag tyckte hon lärde sig mycket på bara ett pass!! 

Sedan var det höhämtning som gällde och ytterligare över hundra balar lades in på höloftet, så nu räcker det läääänge eftersom det redan var typ fullt där uppe ;) 

Idag vill jag ge ett extra tack till Frida som jag fick en massa fina grejer av, och Amanda som är en pärla som motionerade Gossen idag så jag hann med allt annat :D  

























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback