Toppendag trots seg häst!

Idag var en kompis som heter Amanda med i stallet. Hon hade aldrig vart där förut och det är skönt för mig att båda hästarna tränas samtidigt. Så mycket tid man sparar ;) haha!

Amanda red på Cayenne och jag red på min gosse. Han var väldigt seg idag. Lite klumpig, lat och slapp!! Men alla kan ju vara trötta ibland. Och han som vilade igår och allt... Haha!

För Amanda gick det jätte bra, Cayenne kan ju inte så mycket men Amanda gjorde ett bra jobb och det såg riktigt fint ut :D

Glömde helt av att fota under passet idag, men hoppas det går bra ändå! Nu ska jag vila mig lite innan jag ska träffa Therese som kommit till Alingsås :D

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback