Tidigt uppe!

Var i stallet vid halv nio idag eftersom jag börjar jobba klockan tolv. Trots att solen sken så var det rätt så kallt ute. Första gången jag känt det på hela sommaren. Men det var ju rena drömvärmen att rida i. Väldigt soligt men inte för varmt :) 
 
Gossen red jag på banan och den pållen är jag väldigt stolt över idag. Tränade spin och han var jätte duktig. Nu när han väl lärt sig tekniken så kan jag börja träna på att han ska spinna fortare. Underbar känsla :) 
Galopperade mycket på volten och bara lät han galoppera på. Kändes som att jag satt och åkte med eftersom han bar upp sig så bra :D 
 
Däremot höll jag på att flyga av idag. När jag skrittade fram så satt jag helt i mina egna tankar. Och från ingenstans så blir han skrämd för någonting och far rätt upp i luften och hoppade åt sidan. Var helt säker på att jag skulle hamna på marken men på något mirakulöst vis så lyckades jag komma tillbaka i sadeln igen! Vilken tur för mig ;) 
 
Nu ska jag käka lite och sen åka och jobba till halv åtta ikväll! Ha en bra dag alla :) 
 
(Hästarna låg och sov när jag kom idag så jag var tvungen att få med dem på bild. Så söta dem är!) 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback