Positivare idag!

Trots att jag är besviken över att det inte blir någon tävling på lördag så känns det ändå bättre idag :) jag och Amanda åker nog till Axvalla och kollar på september rundown då istället! 

Idag har bägge hästarna tränats. Amanda var med i stallet och red på Cayenne och jag på Goss. Han var så duktig idag verkligen! Bar upp sig bra, lyssnade på mina hjälper och hade ett bra driv! Stoppen och hans rollbacks var bra så det blev ett rätt kort pass för honom, eftersom han skötte sig så bra! 

För Amanda gick det också galant :) tränade att rida i en åtta eftersom Cayenne haft lite problem med att behålla formen när man byter varv. Men hon skötte det jätte bra :) sedan bytte vi hästar en snabbis så Amanda fick rida Goss och jag galopperade på Cayenne. Jätte duktig var hon!! Tre varv åt varje håll på fyrkanten och hon gör framsteg även där :D duktig flicka! 



















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback