"Min guldklimp"

Jobbade till 17 idag och jag for direkt till stallet för att fixa allting inför imorgon. Jag började med att rida ett pass på Goss. Och idag åkte jag verkligen bara med. Tror knappt jag tog honom i munnen en enda gång utan jag lät honom bara galoppera på. Och han var så skön. Lydde minsta lilla hjälp och var så positiv! Gjorde inte så mycket förutom att göra lite tempoväxlingar och rätt så många fattningar. Och han skötte ju sig galant! 

Sedan skulle ju alla grejerna packas och transporten kopplas på. Så nu taggar jag för en dags träning i Fristad med min guldklimp! Som sagt så åker Amanda med och det är jag jätte glad för :D 


















Postat av: mum

såg verkligen nöjd ut idag, goss hade en Bra dag!!

Svar: Det hade vi båda! :D
Ida Anzén

2013-09-20 @ 20:43:20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback