Ifrån igår!

Jag glömde helt av att blogga igår ;)

Men gårdagen bestod av jobb till 17 och sen direkt till stallet. Gossen gick ett pass på banan, samtidigt som mamma red Cayenne. Det var längesen hon gjorde det och det var så härligt att se henne rida sin häst. Och vilken utveckling Cayenne har genomgått sen mamma red henne sist. Man såg på mamma hur glad hon var över att Cayenne gick att styra och lyssnade på kommandon! :D söta mamma och söta Cayenne :)

Tränade lite byten med Goss och fick till ett iaf. Något jag verkligen ska träna mer på och nöta det. Vet inte ens knappt om han riktigt fattar vad han ska göra, trots att jag berömmer honom till tusen när han gör rätt ;) men vi tränar vidare och hoppas att det skall sitta snart!

Idag tänkte jag åka och rida efter jag slutat jobba. Hade vart skönt med en liten uteritt men vi får se vad det blir :) ha en bra dag alla!

 

 













Postat av: mamma

Roligt att känna vad duktig hon har blivit!!

Svar: Hihi vad bra ;)
Ida Anzén

2013-09-29 @ 12:20:35



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback