Hoppning idag!

Idag fick jag en känsla av att jag ville hoppa. Det händer inte jätte ofta men idag var en sån dag! Jag kände mig lite dum dock när jag gick till hagen för att hämta hästarna, och ser gossen precis lägga sig ner. Och man känner sig så taskig när han måste resa sig direkt när han väl lagt sig för att vila :/ men men..
 
Gossen fick hopputrustningen på sig och vi skuttade litegrann på banan. Det var väldigt varmt ute och han kändes rätt seg. Han hade nog fler misslyckade hopp än lyckade men det gör mig inget! Haha. Jag tyckte han skötte sig jätte bra ändå :D han är ju inte speciellt rädd om sina ben och han är inte högt över hindren, men han gör så gott han kan! Haha, han är så gullig!! 
 
Nu får hästarna vila inne en stund till Gossens stora lycka. Jag lägger ut en film lite senare från några av de hyfsat lyckade hoppen idag :D 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback