Hästledig!

Igår red jag inte, och idag kommer jag inte att rida. Jag jobbar 12-19.30 och om jag ska vara helt ärlig så känner jag mig lite trött i kroppen. Man har vart så igång dem senaste veckorna och det tar en del på kroppen. Och de här jobbpassen som jag gör nu dessa dagarna känns såååå långa. Men som tur är så har jag mamma som pussar på Gossen åt mig och tar hand om honom nu när jag tagit ledigt i två dagar ;) men imorgon slutar jag fem och då tänkte jag åka och rida iallafall, men dessa två dagar känns ändå välförtjänta... Synd bara att jag inte är ledig från jobbet också ;) haha!

Missa inte "dagens foto av PA" lite senare idag :) ha en bra dag alla!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback