GodMorgon!

Idag blev det till att sova tills jag vaknade av mig själv för en gångs skull. Ingen klocka hade jag ställt och det resulterade i att jag sov i exakt åtta timmar :)

Dagen igår var väldigt lång. Stallet på förmiddagen, sedan fikade jag med vännerna, sedan jobbade jag 8 timmar och efter det så var jag på kräftskiva! Och eftersom det var jobbet som stod för skivan så blev ju festen av efter stängning. Så vid ett inatt ungefär satte vi oss ner och åt kräftor som aldrig förr. Åh, vad gott det var. Men när jag kom hem strax efter 3 inatt så var jag helt slut. Så det känns ganska okej att sova till halv elva idag ;)

Snart ska jag åka till stallet. Idag ska jag rida Gossen på banan. Och sen så jobbar jag kvällen ikväll igen. Hoppas jag inte är alltför seg ;) dags att ta dagen med storm!!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback