Friday!

Oj vad mycket jag har fått gjort idag! 
Var i stallet vid nio och gjorde ett pass på Gossen. Han skötte sig mycket bättre än igår och var lite mer på hugget :) han gjorde dessutom ett klockrent stop och rollback så efter det slutade jag. Passet var cirka 45 minuter och jag var glad över att jag hann rida innan det blev för varmt ;) 
 
Efter det åkte jag hem för att tvätta, och medan maskinerna rullade passade jag på att träna min egen kropp i högre tempo. Det blev en powerwalk och styrketräning efter det! HURTIG IDAG
 
Så nu tänkte jag laga lite mat och sedan åka och jobba klockan fem. Lär vara trött ikväll och längtar redan nu tills jag ska få gå och lägga mig! Haha
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback