Förberedelserna klara!

Nu är jag äntligen hemma efter en lång kväll i stallet. Red Goss först en stund på banan, sedan badades han noga och grundligt, efter det så flätades han, utrustningen putsades och allt blev inpackat i bilen. Allt inför tävlingen imorgon! Tänkte ha olika utstyrsel imorgon till de två grenarna. Bild får ni då så jag ska försöka få min mamma att fota något iallafall :D  jag ska gå in med inställningen imorgon att allt bara är en träning. Jag ska inte förvänta mig något alls utan bara gå in och göra mitt bästa. Och förhoppningsvis gossen också! Ingen press på mig nu inte ;) 

 Men nu är jag en väldigt trött människa ;) nu ska jag ta en dusch och sedan krypa ner och sova! Lång dag imorgon ;) WISH ME LUCK!



















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback