Vad hände?

Förlåt för att jag vart väldigt dålig på att blogga de senaste dagarna. Har haft fullt upp. Dessa dagar har hästarna vilat eftersom jag inte riktigt haft orken eller tiden. I söndags till exempel hade jag migrän mer än halva dagen...

Jag kom precis hem ifrån stallet nu. Mockat, fixat höpåsar och gjort det fint. Vart på Sussies och köpt foder också.
Och regnet bara öser ner... Jag har nog hamnat i min lilla höstdepression.. Jag har ingen lust att bli genomblöt. Jag hade ju tänkt ställa av hästarna när första snön faller och låta dem vila i några veckor. Men Ida, snön har inte kommit än! Jag som brukar vara så hurtig. Men från och med imorgon så får jag väl bli blöt då. Får åka iväg till ridhuset lite oftare också ;)

Nu ska jag snart åka och jobba, och från och med imorgon ska jag bli hurtig igen!

 

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback