Idag och igår!

Alltså nu blir jag tokig på bloggen. Har försökt ladda upp en film ifrån igår men det vägrar funka!!! Aaaarghh.. 

Menmen, jag får väl beskriva med ord istället ;) igår så löshoppade jag och Amanda hästarna. Vi ville göra något annat än att rida så då passade det ju perfekt. Hade två hinder denna gången med två galoppsprång emellan och gissa om Gossen fick en chock första gången det stod två hinner efter varann?! Haha han är rolig. Men bägge hästarna hade roligt och de hoppade jätte bra bägge två! Cayenne har däremot bättre hoppstil än min Gosse ;) 

Idag så har det vart en låååång dag. Började med tandläkaren imorse vid åtta (inga hål :D), sedan storhandla, hem för att tvätta och städa, sedan jobba 4,5 timmar och efter det till stallet. Och när jag väl kom dit ovh hade det roligaste kvar så kände jag hur musten gick ur mig. Jag var alldeles för trött helt enkelt :( så jag fixade iordning banan efter löshoppningen och sladdade och gjorde den fin! För imorgon så ska jag rida ett pass på den tänkte jag, och då skall den vara riktigt fin ;) 





















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback