Fullspäckad lördag!

Idag jobbade jag till 17.00. Sedan direkt iväg till stallet! Käkade middag först med familjen Anzén. Grymt gott var det! Efter det var det dags för att träna pållarna :) 

Gossen red jag på banan. Tränade på tempoväxlingar och Gossen skötte sig jätte bra. Gjorde en stor snabb volt och direkt efter en liten långsam. Agnes filmade men tydligen så var det mörkare ute än vad vi trodde för det ser ut som rena natten på filmen... Attans :/ det kändes inte som att det va så mörkt ute ;) 

Sedan tömkörde jag Cayenne. Först i vänster varv i skritt, trav och galopp. Men när jag bytte till höger varv så tyckte jag hon markerade lite på ena frambenet. Kan ju va så att hon vrickat sig eller nåt... Så det var bara att gå ner med henne igen. Men av det lilla som träningen blev var hon jätte duktig! Men hon får vila nu några dagar så hoppas vi på att det går över. Hästarna får stå inne inatt istället för i lösdriften för säkerhets skull. Och det verkade dem jätte nöjda över ;) 

Agnes lyckade ta en ganska rolig bild när jag travade fram Gossen. Jag löjlade mig lite och sjöng och sträckte händerna rätt upp, och det lyckades hon få på bild ;) 



















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback