Bägge hästarna fixade!

Vilken rolig förmiddag jag haft! Började med ett litet pass på banan med Cayenne. Lite övningar i skritt och sedan travade jag litegrann. Efter det så red jag ut på grusvägen med henne ensam. Första gången jag "ridit ut" på henne själv utan att Gossen vart med. Och det gick jätte bra, hon skrittade på i bra takt och trots att tågen passerade och hästar gnäggade på henne så gjorde hon inga dumheter. Kändes riktigt bra :D

Efter det red jag ut på Gossen i skogen och genom lagmansholms lilla centrum :P han skötte sig jätte bra han också. Var väldigt pigg när vi red över ängarna så jag lät honom långtrava och sträcka ut benen!

Nu ska jag äta middag med mamma och Roger och sedan bege mig till jobbet, IGEN! ;)

 

 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback