Kul kväll med Emmy!

Idag har Emmy vart med i stallet :D hon har opererat sitt knä och satt i sadeln igen efter några veckors uppehåll. Och hon tyckte det var riktigt gott att rida igen :) hon gjorde ett jätte bra pass på Cayenne och Emmy har för första gången galopperat på Cayenne! Det såg riktigt bra ut :D

Jag gjorde ett pass på min Gosse också såklart. Det är ingen direkt hårdträning just nu, men jag rider en stund, galopperar ett tag och när jag är nöjd så slutar jag där. Mest för att hålla kondisen :) däremot så gjorde vi byten över bommen igen och även idag satte han "problemhållet" fast på andra försöket ;)

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra med hästarna. Gossen har ju gått några dagar på raken så det kanske blir något simpelt som longering eller nåt ;) vi får se vad jag känner för imorgon!

 

 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback