Jävligt dyra!!

Ja, idag är inte hästarna till salu för vilken peng som helst ;) skulle inte ens ta emot miljoner! Jag anser att jag inte har tränat sådär seriöst på några veckor, och idag tog jag tag i det och allt bara satte!
 
Gossen var en dröm idag. Ingen överdrift, en dröm!! Lydde minsta lilla, var på hugget framåt och satte ett byte åt varje håll! Jag satt och log i sadeln när jag var färdig. Han bar upp sig otroligt bra och lyssnade verkligen hela tiden! Jippiii :D 
 
Efter Gossen red jag Cayenne. Blev ganska mycket galopp på fyrkanten och volter. Även hon strålade och gjorde allting med bravur :D 
 
Så med två lite svettiga hästar senare som är nöjda så Känner jag mig jäkligt glad!
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback