Härlig tisdag!

Idag har det vart en jätte mysig dag i stallet. Kom dit och allt var mockat och klart (tack mamma) och det var bara att ta in hästarna :) mamma och Agnes borstade Cayenne och jag fixade Gossen. Det blev ett litet ridpass för mig och Goss och mamma gjorde lite horsemanshipövningar med Cayenne. Precis när vi var klara började det ösregna men vi klarade oss med nöd och näppe :D 

Jag har skadat min arm på något sätt (vet inte hur) så jag har vart lite orörlig idag när det kommer till borstning och ridning. Jätte svårt att bara borsta med vänster hand? :O men som tur är så var min lilla Gosse så snäll idag när jag red så jag behövde aldrig ta med två händer, så min sjuka arm fick hänga och dingla. Ska tydligen till en sjukgymnast för att lösa gåtan i armen min! 

Men jag är nöjd efter dagen ändå, fått jobbat, ridit och spenderat lite tid med familjen :) nu blir det en go dusch och sedan ska jag soooova, ledig imorgon :D  





















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback