Fina Goss!

Träningen i ridhuset gick jätte bra! Det var hinder lite överallt så jag höll mig på volterna för det mesta och galopperade mycket! gossen har varit supersmidig hela dagen verkligen :) 

Det är skönt att jag kan åka iväg själv och träna utan att vara beroende av någon. Det är ju alltid roligt med sällskap men det är ganska skönt att göra det själv också. Jag åker ju oftast själv ändå men möter ju alltid någon på destinationen jag ska till. Menmen, idag var det jag och Gossen på tu man hand! 

Cayenne gör jag ingenting med idag. Är trött och hungrig och vill åka hem och äta nu! Haha.. Men dem betar så nöjt i hagen så :) ha en bra dag alla! 
























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback