Uteritt i regnet!

Emmy kunde tyvärr inte hänga med idag, så hon kommer på fredag istället när allt ska fixas innan tävlingen :)
 
Så jag trotsade regnet och red ut på Gossen! Regnkappan på och en energisk häst tog sig fram på stigarna. Kände att jag ville bryta mönstret lite nu när vi tränat så mycket, och jag tror nästan inte det finns någon häst som älskar att komma ut i skogen lika mycket som min Gosse. Öronen framåt hela tiden och töltar på! Han är så rolig och det var riktigt mysigt att bara följa stigen och känna hästkrafterna arbeta! Dessa stigar är så bra också för man behöver inte vända eller så utan det är 2 olika slingor, den långa och den korta och bägge går runt så man kommer ut på samma ställe :D 
 
Skulle longerat Cayenne också men regnet vräkte ner så jag kände att jag inte är såååå hurtig! ;) haha! 
 
Nu går iallafall hästarna ute i hagen igen och gottar sig! 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback