Typisk otur...

Jäkla otur alltså. Kommer till stallet idag och mamma berättar att Cayenne har tappat en sko. Inte hela världen om hon gör det, den får helt enkelt slås på så snabbt som möjligt. Går ut i hagen för att hämta in Goss, tittar för säkerhets skull på hans fötter och ser det som jag inte ville se. Han har också tappat en sko!! Jag som skulle rida och allt :/
MEN så har jag en sån jävla bra hovslagare som jag ringde direkt, och han kommer och slår på skon imorgon :D så jag hinner rida då iallafall så då är det ju inte hela världen ändå. Jag blev så sjukt glad över att han kunde lösa det så snabbt!! Tur i oturen ändå att det var idag och inte imorgon för då vettefan om det hade gått att lösa! Haha


Så det blev borstningsdag istället. Mamma och jag polerade hästarna ordentligt så det var två glänsande fyrbeningar som släpptes ut i hagen igen :)

Imorgon blir det ju då lite hovslagning, ridning och Goss skall bada inför lördag! Bästa Emmy skall vara med i stallet imorgon också så det är ju bra!

Men nu ska jag slappa för att gå upp tidigt imorgon och jobba ;) tjiiiing!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback