Tisdag!

Hej alla läsare!
Idag har jag faktiskt inte vart hos Stall Petit alls. Känns lite tomt, precis som att jag missat nåt ;)
Men idag var det annat som skulle fixas. Jag jobbade till fem och sen åkte jag direkt till Hemsjö för att hjälpa Jill med hennes häst Nikkita. Hon har lite problem med högergaloppen men det löste sig riktigt bra :D kul att man kan vara till hjälp ibland också!

Sen åkte jag iväg för att städa bilen, dammsög den på Statoil och skrubbade den på cleanpark! Kände mig riktigt hurtig och nu skiner min bil så fint :D

Nu har jag tagit mig en dusch och lagt i 2 tvättar. Jag är en sån person som tvättar väldigt ofta. Känns som att jag gör det hela tiden men man skall ha rena och fina kläder! ;D

Imorgon ska jag faktiskt inte heller till stallet. Jobbar 12-20, sån himla dum tid. Men Goss skall ändå få vila dessa dagar så mamma pussar på honom åt mig. Dessutom så kan jag behöva vila lite också, trots att det gör ont i mitt hjärta :') pratade med mamma förut iallafall och dem hade tränat med Cayenne på banan och det hade gått bra :D

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback