Tävlingsresultaten!!

Hej alla läsare!
Jag är jätte nöjd efter dagens tävling :)
Första klassen var pleasure och där kände jag att han inte lyssnade på mig, borde ha värmt upp honom lite till, men en fjärdeplats blev det där iaf!

Andra klassen var Western Horsemanship och där råkade jag diska mig tyvärr, haha men så kan det gå ;)

MEN den sista klassen som var reining, var han så jävla duktig. Ett av stoppen var dessutom jävligt braa!!!! :D våra rollbacks var klockrena och jag kände verkligen att han lyssnade på mig! En tredjeplats blev det där och det är en stor framgång eftersom jag kom sist i samma reiningklass förra året!! :D så jag är supernöjd.

Gossen var lugn och stabil hela tävlingsdagen och det känns så skönt att han är så lugn och fin!

Det togs massa bilder och även lite filmer, men alla dem orkar jag inte lägga upp nu ;) hade bra!!














Postat av: Angelina

Åh vad fina ni är! Kul att det gick så bra:D

2013-05-02 @ 06:48:58
Postat av: sussie

Snyggt jobbat!
In med fler bilder,ni e ju för söta!

2013-05-02 @ 07:18:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback