Ifrån igår!

Igår hade jag tänkt rida Gossen, men ångrade mig när mamma frågade om jag kunde hjälpa till och tömköra Cayenne för första gången! Och det ville jag jätte gärna :D

Men jag borstade Gossen iallafall och så fick han bli utsläppt i hagen igen. Vi tog upp Cayenne till banan och började, och OJ VAD DUKTIG HON VAR! Som jag sa till mamma, hon såg riktigt tillfreds ut :D vi höll inte på så länge eftersom hon var så duktig men det var kvalité på grejerna!!

Nu kommer jag ha två tuffa dagar framöver på jobbet, så det kommer inte bli någon ridning. Får nästan lite dåligt samvete men det är så det får bli!

Nu har vi fått upp staket runt ridbanan så jag och mamma pratade om att löshoppa på lördag! :D det kommer bli sjukt kul! Lovar att filma då :)

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback