Fullspäckat!

Nu har jag kommit hem och tagit mig en go dusch. Helt död efter den här dagen!

Arbetsdagen var för jävlig. Sjukt varmt och alldeles för många kunder så jag tänker inte ens prata om det ;)

Emmy kom till stallet vid halv sex och vi tog oss faktiskt tid att sola lite. satt i solstolarna och tog det väldigt lugnt. sedan kom hovslagaren så nu har hästarna fått på sig sina tappskor ;)

Sedan fixade vi Gossen och jag red ett pass på banan. Det gick VÄLDIGT bra faktiskt och Goss var verkligen på hugger trots värmen. Taggad och medgörlig :D dessutom så har han gjort sitt bästa slidestop någonsin idag. Och det har vi fotat eftersom jag var så stolt! haha. Emmy hade med sig kameran så hon fotade en hel del! Hon har talang för det där och det blev riktigt fina bilder! Hon ska kolla igenom dem och jag lovar att lägga upp dem så fort jag fått dem :D tack bästa Emmy!!

Sedan fick Gosselito bada och han verkade njuta till tusen. Vi tog varsin sida och schamponerade honom väl! Han älskade ompysslingen och han tyckte nog det var riktigt gott att få duscha ;)

Tack igen till Emmy som hjälpt mig idag, allt gick så mycket smidigare!! <3

Så nu glänser hästen och vi är redo för imorgon! Frida kommer till mig vid sju och då skall Goss lastas så åker vi :D önska mig lycka till och så hörs vi imorgon! Nu ska jag sova (om jag kan...) haha!
Godnatt

(Ni får en bild på världens bästa hund också!) bara för att hon är så söt!














Postat av: Angelina

Lycka till! :)

2013-05-17 @ 23:34:50



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback