En onsdag och tävlingsinfo!

Hej allesammans.

Nu har jag precis vart på stan och köpt bröllopspresent till min pappa och hans fru Annica. Ska till dem på bröllopsfest på lördag efter tävlingen :)

Nu ska jag alldeles strax gå in och jobba till halv åtta ikväll. Jag är lite kluven om jag ska låta honom vila idag eller imorgon. För jag hade kunnat åka och rida vid halv åtta ikväll, eller så låter jag han vila idag och så rider jag imorgon?! Gaaaah, beslutsångest!!

Tävlingen börjar närma sig och jag känner mig faktiskt inte alls nervös. Frida åker med som en hjälpande hand också så det känns skönt. Hon har många bra tips :) det blir iallafall 2 klasser på lördag. Western Horsemanship och Reining. Klasserna ligger ganska tidigt på förmiddagen så det blir nog inte så långvarigt denna gången!

Vi får se hur jag gör med ridningen idag, han måste iallafall få vila någon utav dagarna, även fast jag vill rida ;) haha!

Vi hörs sen!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback