Börjar bli sommar?

Inatt har hästarna gått ute! Vädret är ju så bra nu så dem kan lika gärna gå ute, så slipper man mocka också ;) nu behövs det inte lunchas heller eftersom hästarna ändå dissar det för gräset! Det är ju sommartecken? ;)

Fick reda på en bra grej idag, mamma har vart över och pratat med några grannar som bor på andra sidan järnvägen. Dem har tre hästar där och mamma pratade med dem och sa att dem gärna får komma och rida på våran ridbana! Riktigt skoj med lite nya hästar och människor :D

Det blev lite ändringar i mitt schema idag, skulle börjat klockan fem men nu ska jag börja tolv istället så jag hinner inte rida :/ men imorgon kommer Emmy och då blir det ridning och fix med bägge hästarna!














Postat av: Rosita Wäyrynen

Vilka fina hästar ni har! Såg när din Gosse gjorde ett av sina trick.. Min Konik blev jätteglad när vi var hos er på besök!

Svar: Åh tack så mycket! :) ja, lite trick kan han allt. Sånt är roligt att träna på :) vad roligt, ni får komma när ni vill. Synd att jag inte var med sist men vi får ta det nästa gång så håller jag er sällskap :)
Ida Anzén

2013-05-11 @ 21:10:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback