åååh :(

Det är väldigt ofta som jag tänker på mina fina flicka som vi fick ta bort för 6 månader sedan. Jag tänker på henne så ofta och det gör så ont i mitt hjärta. Jag saknar henne otroligt mycket, Snällare fanns inte och hon borde fått vara med oss längre. Men jag hoppas att hon har det bra vart hon än är. 
Jag saknar hennes härliga frustande så fort hon trodde hon skulle få mat, hennes knuffande när hon ville bli kliad i ansiktet, hennes otroliga försiktighet med allt och alla, hennes härligt platta rygg som man kunde sitta på i full galopp och bara åka med, hennes bocksprång i galoppombytena, hennes roliga svans som alltid var på sne, att när man var lite mindre kunde rida två på henne på samma gång, och nåt jag saknar så otroligt är att se hennes fina ansikte när hon tittade på en. Hennes fina bambiögon som bara talade för kärlek och omtänksamhet.
Du var bäst min fina Petit och kommer alltid att vara. Galopperar vid min sida <3
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback