Yeey!!

Just nu är jag hemma och tvättar, SKITKUL! Haha
Idag friskförklarades Fridas häst och det blev jag jätte glad över! Nu kan vi börja träna ihop igen, (inte för att det blir så mycket träning när vi rider för vi flamsar mest) och det är så mycket roligare att rida i ridhuset när hon är med! :D
Så nu har vi bestämt att på onsdag nästa vecka ska jag åka till henne så ska vi ta en ordentlig uteritt! Längtar verkligen :D
Haha Goss var så söt idag, vi lekte lite i hagen och körde lite jage ;) tränade lite tricks när vi ändå var igång också! han hade skit kul likaså jag!
Imorgon blir det träning på banan, måste träna på det som yoggi visade igår :)
Bilderna är ifrån idag!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback