Underbar lördag!

Åh vilken härlig lördag!
Var i stallet vid halv tio och började mocka och fixa allt i stallet. Vid elva åkte jag, mamma och Roger för att hämta hö! Med hela transporten full med balar åkte vi tillbaka och lassade upp det på logen.
Efter det så red jag på Gossen i skritt och trav. Gjorde mycket flyttningar och han var lite överenergisk och var inte så medgörlig i början. Han har ju vilat en hel del det senaste ;) men efter ett tag med lydnadsövningar så fokuserade han på mina hjälper och de sista 15 minuterna gick det riktigt bra!! :D
Imorgon ska jag rida igen, vet inte om det blir till att rida ut eller på banan!

Ikväll blir det utgång med flickorna så kommer nog vara lite seg imorgon, men det får jag ta ;)
Nu har jag precis käkat tacos med mamma, Roger och Agnes! Så sjukt gott :D
Vi hörs imorgon!!!
Puss

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback