tjatja!!

Jag var nära på att kasta min telefon i väggen precis. Gjorde det dock aldrig men som sagt, inte långt ifrån. Jag hade nämligen gjort en video jag skulle lägga upp idag, men det VÄGRAR funka. Och när tekniska prylar inte fungerar i min hand så kan jag bli gaaaaalen!! men nu så har jag lugnat ner mig och får ta datorn och skriva ett inlägg istället. Idag har jag inte fotat något eller så (eftersom jag hade gjort en video...) Idag slutade jag klockan 17 och åkte till stallet direkt efteråt. Jag mockade och fixade stallet först och tog sedan in hästarna. Sen kom mamma ner och vi borstade och donade tillsammans. Efter det begav vi oss upp på banan. Jag red och tränade lite allt möjligt. Förflyttningar, tempoväxlingar och lite förvänd galopp. Han var lite loj i början men kom igång efter ett liten stund. Dessutom var banan väldigt bra idag så vi kunde galoppera ordentligt. Han var lite svettig efteråt men såg väldigt nöjd ut, likaså jag ;) Mamma tränade med Cayenne ifrån marken. Horsemanship och longerade en stund. Det gick riktigt bra och jag ser på mamma hur roligt hon tycker det är att lära Cayenne nya saker :)
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback