Söndag

Återigen ber jag om ursäkt eftersom jag vart så sjukt tråkig de senaste dagarna. Var ute igår med några vänner, men det borde jag inte gjort eftersom jag mår skit idag...
Trots att jag har känt mig helt död så åkte jag till stallet på kvällen och borstade igenom Goss ordentligt. Dessutom har det vart mycket tankar i huvudet idag så det var skönt att få lite tid i stallet. Man rensar hjärnan på något sätt. Slå på radion och stänga av alla problem för en stund.

Men imorgon är en ny dag och jag ska ta den med storm. Jag börjar jobba klockan 12 och tänkte fixa stallet innan. Blir kanske lite longering eller nåt beroende på hur banan är :) håller på och tvättar sadelpaddarna så får göra någonting utan sadel!

Dags att sova! Puss

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback