Sol och plusgrader!

Vilket skönt väder det är!! Hästarna går utan täcke och njuter i solen :)

Jag är dock fortfarande krasslig så jag får inte rida, men imorgon tänkte jag faktiskt våga mig på det! Dessutom så kanske kanske kanske Roger ska fixa lite med ridbanan imorgon och sladda den lite. Den har blivit lite knöcklig nu när man ridit där och sen att det har frusit! Men med plusgrader idag och förhoppningsvis imorgon så ska det gå att träna ordentligt där :)

Ikväll blir det käk och en öl på Stures med Jill och Sandra :) ska bli skönt att ha en "lugn" utekväll och inte gå "all in!"

Vet att jag vart lite dålig på att blogga det senaste, men nu blir det nya tag!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback