pictures!

Jaha ja, då har man gått och blivit sjuk! Snorig och skit ont i halsen. Jag har inte varit sjuk sen hösten förra året och somliga säger att man har tur, men nu är det för mycket jag ska göra och att var sjuk sinkar allting! Den 23 mars är det ju kosseclinicen med Robert Lagergren och vi har en del att jobba på innan dess!!! Trots att jag borde legat hemma idag under täcket så åkte jag faktiskt till stallet ändå. Jag mockade och gjorde fint i stallet. Dessutom satt jag med kaninen i knät en stund eftersom den ännu inte är helt tam.
 
Goss och Cayenne gick nöjda i hagen trots att det snöade. Dem verkade rätt oberörda.
Och eftersom jag är dålig idag så kunde jag ju inte åka på uteritten med Frida. Så jävla segt. Hade sett fram emot det så himla mycket. Men vi får ta det nästa vecka istället.
 
Resterande tid av dagen tänker jag faktiskt inte heller ligga och slappa även om jag borde. Har en lägenhet som behövs städas och det är bara att bita i det sura äpplet!
 
Eftersom jag inte hade något roligt att fota idag så tänkte jag lägga upp några bilder ifrån en fotodag i höstas. Det är min vän Josefine Andersson som har tagit alla bilder, och hon är verkligen jätte duktig! Det är rätt så många bilder så jag lägger upp några idag och några imorgon! :)













Postat av: Josefine

Va söt du är vännen!
Kul att du uppdaterar så mycket, kikar allt in här lite nu och då :)
Kram!

Svar: tack så mycket! jadå, jag försöker ligga i :) tack igen för de jätte fina bilderna! Kram!
Ida Anzén

2013-03-13 @ 14:03:23
URL: http://photolike.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback