Helt slut...

Nu är jag verkligen mör i hela kroppen. Har jobbat till fem idag och det har vart massor att göra, och efter det så åkte jag och red. Som tur var så mockade mamma ;)

Ridpasset gick inte riktigt sol jag ville. Goss var rätt loj och gav mig fingret stundtals. Han var inte så medgörlig idag, vet inte om det berodde på mig eller honom. Men han var mjuk och fin i galoppen och spinna gjorde han bra. Men stoppen ville han inte utföra... Men nya tag imorgon!
Mamma körde lite horsemanship med Cayenne och det gick bra :)

Imorgon åker jag till Jill med Goss! Så rider vi en sväng genom skogen bort till ingareds paddock och tränar! Ska bli riktigt skoj :D

Testade mina nya skydd idag också, de satt som en smäck... Så jävla snygga!

Nu är jag hos Jill och vi ska kolla film och tjocka oss med chips ;)

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback